Våran dag

Idag gick jag och Engla till lekparken
När jag berättade att vi skulle gå till lekparken och bygga sandkakor tog hon genast fram hink och spade.
Duktig tjej ;)

Härligt skönt ute var det oxå.


På väg mot lekplatsen


mammas sötis:)






En stark tjej kan dra vagnen hem själv.
Anna

Åhh det är alltid lika mysigt att gå till lekparken!

Vilken söt pippiklänning Engla har.



Kram kram

Petra

Anna.Ja det e så enkelt:)Tack det är Alexandras gamla T-shirt hehe kram

Sandra

Ja, visst verkar den toppen? =)

Kruxet är ju att den inte säljs i Sverige längre.. Babyland sålde den tidigare, har kollat med dem men de har slutat sälja den.. så det är bara begagnade att köpa i Sverige just nu annars tror jag man kan beställa från tex England om man vill ha en ny..

Madeleine

Mysigt mysigt!! Igår då vi var ute så gjorde min lilla Sessa "Må hon leva tårta" översättning = sandtårta med pinnar i, ljus alltså ;-) Hahaha, dom har rolig fantasi dom små!!

Petra

Sandra:Ja återkom om du hittar ngn nu blev jag intresserad oxå;) kram



Madeleine:Haha ja dom har rolig fantasi:)

Mamma Russin

åhh, så söt ... vilken fin klänning hon har. :)

kramkram

Mia

Klart man måste ha med sig hink och spade till lekplatsen.

Redig hon är! :-D

Petra

Mamma Russin:Tackar :)kram



Mia:haha ja självklart;) kram