You make ME happy



Godmorgon torsdag!

Engla har sovit hela natten skönt efsom hon fick lite feber igår.
Men idag är det full fart på henne igen,lite snuvig är hon bara.

Har skickat Alexandra till skolan efter en mysig frukost med risgröt och med tändna ljus.
Allt blir så mkt trevligare då.

Sitter i soffan och försöker vakna med mitt kaffe här:)har lite huvudvärk idag :(
Engla tittar på nyhetsmorgon med mig:)och smaskar i sig clementiner.

Snart dags för dusch sedan måste jag komma ut o få luft, igår blev det så sent för engla var inte pigg o kry.

Ikväll blir det mkt folk här hemma :)
Björn ska ha lite jobbkollegor här trevligt :)
Middag och god dricka och kanske bad för den som vågar,vi har ju en uppvärmd pool så det ska väl gå!
Alex har lovat att hon ska bada för mig hehe.

Nu åter till nyhetsmorgon.
Mamma Russin

god morgon..



så söt liten tjej.. ser att du har en halsbands tjej med..:) dom är så söta när de går och drar i sina "band" som stina säger..:)

Erika

hoppas ni har en bra dag!!!

Mamma Stina

Åh :) Grattis Engla!



Vilken lyck med pool! Vi har flera gånger sagt att vi ska skaffa det! Men vår tomt är inte jättestor och det är nog det som talar mot det!



Var bor ni?

Mamma Stina

Såg att ni väntar en till också! Är du på minbebis.com något under graviditeten?

Petra

Mammarussin:ja här gillar vi halsband:)



Erika:Tackdetsamma kram



Mammastina:ja det e underbart m pool ångrar oss inte att vi flytta hit;)vi bor i Täby norr om sthlm.

Nathalia

Så söt hon är Petra.

Jag hoppas ni får en fin och bra kväll.

Kram/N

Linda

Tack det hoppas jag med=)

SKönt att hon är frisk, finns det nå jobbigare än sjuka barn? Man känner sig så hjälplös.



Får fixa det där med bloggtopp n¨gon dag framöver.



Kram

Anna

Nu har jag försökt att läsa igen mig lite här hos er. Tänk vad mycket man missar runt om på bloggarna när man inte öppnar locket på datorn :)

Vad mysigt det lät med gröt och tända ljus på morgonen.



Kram kram

Johanna

Ja usch.. vilken sötnos din dotter är : ) Kram