Dags att sova på saken.


En liten snuttis;)

Barnen har somnat och det tog sin lilla tid.
Den har dagen/kvällen hade jag gärna överlåtit till någon annan phu....
Egentligen borde jag inte sitta här men jag måste få andas ut innan jag går och lägger mitt tunga huvud på kudden;)

Hoppas på en bättre dag i morgon,ibland blir det bara för mkt
Alla dagar är inte lika och det är  tur det.


Älskade plutt.

Näää nu kom jag på att jag måste ju ringa till Timmy oxå och se om han kommit fram till övik,han bilade ju upp i dag tillsammans med min bror som ska stanna två veckor:)shit vad skoj de kommer ha då,skiljer bara åtta år mellan dem:)

Niklas ta nu hand om din systerson och inte tusan heller kunde jag hitta er på dif:s hemsida grrrr...morr..
Får leta vidare imorrn.

puss på er och godnatt!
Therese

så söta ni är! Nej det var en långärmad med elefanter sen blev det randiga kortärmade som han ska få sova i nu när det blir varmare ute. kram

Erika

ja han håller på att bli "stor" nu;-) din lilla sötis växer med ser jag :-)



Hoppas du får en härligt solig dag!

vintageRetroPrinsessa



Hoppas att dagen i dag bir betydligt bättre :)



Massa kramar till er.

Fröken Isakson

Hoppas du har en härlig vårdag sötis. kram Linda