HENRI LLOYD



Thimmy är hemma hos oss och har påsklov,visserligen sitter han inte och håller mamma i handen på kvällarna,men ändå;)han e här:)


Timmy´s nya favvomärke.


Jackan tycker jag är grymt snygg,vitt ser så fräscht ut!



Skorna köpte jag i påskpresent:)
Mia

Riktigt snygga kläder och skor!

Sandra

Jag tror febern verkar hålla sig borta :) Hoppas ni slipper det med sen när ni ska ta den. Ja det är han nog men de flesta barn är större tycker jag, men så var det när Alvin var liten med han var jämt minst :-) Hoppas ni får en bra dag! Kram

Erika

ja det går bara lite väl fort kan jag tycka även om det är kul på samma gång :-)



hoppas du får en fin dag! kram

vintageRetroPrinsessa



Kikar in och önskar er en fin dag och vecka :)

antar att erat påsklov är över =?



Ha det finast kram petra

Tess

snyggt!!

så fräscht med vitt :)