Onsdag

Hejsan hoppsan!
Här fortsätter påsklovet.

Har varit på bvc,idag tog jag med mig alla tre tjejerna:)
Nova har ökat i vikt och kurvan börjar resa sig väldigt uppåt:)sååå skönt och lång blir hon oxå.
Nu väger vi 5700g och är 62 cm lång.
Tror mina bröst har mer mat nu oxå;)flaskan äts inte lika mkt ,trodde bröstmjölken skulle försvinna helt ett tag men nu verkar det fungera bra,själv är jag hungrig ofta så det har väl något samband.

Thimmy har precis kommit hem oxå!


Alexandra tycker det är skönt med påsklov!


Nu ska vi göra lite fint här hemma för det ser galet stökigt ut!
Får väl se hur mkt som man hinner med för jag har en trött Engla som bara som 10 min på dagen,Nova borde nog vara trött snart oxå,hon sover sina 10 minuter;)sen e hon pigg.
Jag tror jag fått världens piggaste bebis!
Anna

Va skönt att kurvan blir bättre.

Hoppas ni får en fortsatt bra onsdag



Kram kram

vintageRetroPrinsessa



skönt att hon växer :)



Kram