Shoppingbilder

Lovade ju att visa er min shopping från måndagen!


En fleece till Nova så skönt att kunna ha ivagnen nu.


Fina sköna vincent skor till Engla.


Tunika från Lindex till Engla.somrig text.



Leggins till mig och Alex

Tröja HM alex

Boxertrosor till jordgubbsfavoriten Engla.


Fotbollskor puma och vattenflaska stadium till fotbollstjejen Alexandra.


NIKE till Alex.


solbrillor till mig o Alex från HM.


äppel päppel päron byxor till Nova från lindex.

Det var allt för denna gång!
Anna

Åhh vad mycket fint ni shoppat! Gillade verkligen tunikan till Engla, hm måste nog ta en sväng till Lindex i dagarna ;)

Bra att det blev ett par leggins till dig också för numera handlar man ju i princip bara till barnen.



Tävling finns nu hos mig om du vill tävla om 300 kr att handla för hos ping pong barnkläder :)



Kram kram

Amanda

Finfin shopping juh! Jag har faktiskt varit en sväng på stan idag jag med. Tre tröjor till Ludwig och ett linne till mig fick följa med hem. ^^

Tess

kul att shoppa loss!!

Therese

Åhh va mycket fint!



Ja, men då kanske det är förkylningen som gör att han kräks mer. Jag hade hoppats på att theo skulle vara bättre på den fronten då mira var en riktig kräkis hon också. Sån tur hade jag inte. Hatar att alltid få lov att bära med mej minst en handduk Överallt!

Therese

så fina grejer du köpt, de byxorna längst ner vill jag ha till Viggom men de är ju slutsålda här. kram

Erika

jätte fin shopping du gjort :)



kram