solstrålar

Godmorgon tisdag!

Har varit en liten krånglig natt,Engla kom inrusandes och grät i natt ,tror det är mardrömmar som spökar för henne:(stackars liten!

Nova har ammat en del oxå,verkar som hon inte vill ta flaskan alls längre?men hon är ju nöjd så jag vet inte vad det är.Kanske räcker det till med bara amning nu?ja vi får väl se,det är inte så lätt att veta men hon är ju nöjd och glad.

Härligt nu kommer solen fram:)skönt.
Det såg lite osäkert ut när vi klev upp i morse.

Hoppas att denna vecka ska ska gå fort nu och att helgen snart är här:)

Ikväll ska Alex på fotbollsträning:)
Hon har gått 4 ggr nu så vi får se om det kan vara ngt för henne.


Önskar er en fin vårdag vart ni än befinner er.

Blev så glad att logga in och se era kommentarer:)
kände mig som en vissen blomma innan:(
Det är inte alltid lätt här i livet!
Men tusen fina tack till er mina  fina bloggläsare.

Erika

det är underbart väder som vi fått! hoppas du njuter dagen! en annan är magsjuk och vårdar sjuk liten magsjuk/febrig Elwira :-(

carolina

härlig bild på dig =)!!

kändes som sommar idag nästan, så fint väder :)

stackars liten med mardrömmar, sånt river ju upp en ordentligt, jag brukar få väcka min sambo när jag drömmer sånt, hehe :P