Solstrålen


För exakt två år sedan döptes våran Engla:)

När pappa kommer  hem Ikväll tänker vi tända dopljuset :)


Finaste Engla.




stora tjejen som blivit storesyster.
mamma och pappa älskar dig!

Då var det kanske dags att börja planera inför nästa dop då;)
Nova tänker vi döpa i sommar men när vet vi inte ännu,först är det studenten för Thimmy.

Idag när Alex kommer hem tänkte vi försöka oss på att ta bussen till täby c.Måste få shoppa nya skor innan jag blir galen haha.
Önska mig lycka till med syskonvagn på buss och att barnen vill samarbeta typ helst sova haha.

Hoppas ni får en dag med solsken vart ni än befinner er!
Erika

sötstrumpan då!



Ja sylten fick godkänt här hemma med :-)

sussie

Hej!

Meandi går finfint.. Denna kollektion är såå fin :-)



Vad roligt att ni kom iväg till NIKE.. Jag hörde idag att alla skor hade typ tagit slut igår.. De hade inga fler att fylla på med ;-)

Therese

Jag har inte ens vågat mej på att åka buss med syskonvagnen ännu. Hoppas det gick bra för dej.



Här planeras det också dop nu. Vi tänkte ha i maj.

Anna

Åhh va fin hon är!

Vi ska oxå planera dop eller namngivning blir det för vår del, till sommaren. Det är ju så kul att fixa.

Hoppas det gick bra på bussturen, berätta gärna hur det gick. Är lite nyfiken på hur det funkar med dubbelvagn nu när jag kanske ska byta syskonvagn.



Kram kram

Mia

Så stor hon är! Fina tjejen!

Shoppa lugnt! :-D Kram

Nathalie- 17år och gravid me sötaste mulatten :D

vilka fina tjejer du har:)