Valborg

Fredag och det är inte vilken fredag som helst utan idag är det valborg!
Solen försöker sig fram lite blygt,igårkväll hade vi åska här och 14 grader varmt.

Alexandra har cyklat till skolan ,men det var inte så mkt lektioner idag.

Engla har hostat och yrat inatt lillstackaren.
När klockan var halv 5 i morse ville hon se på barbarpappa :)Nice tid.
Hon gav sig inte heller och hon låg inne hos oss så det var bara för B att kliva upp och starta dvd så inte Nova  skulle bli väckt.
Ibland skulle man ha fler sovrum haha speciellt då de är sjuka.
Eller åtminstone en större säng i Englas rum.

B jobbar hemifrån idag (skönt)
Hörde hans bror gått och förlovat sig oj oj där ligger vi efter;)
Då är det bara att slå bort tanken på att vi ska hinna gifta oss före då;)skoj skoj.
Nej jag är inte mkt för giftermål faktiskt och NEJ jag är inte bitter haha.
Men en förlovningsring hade han ju lovat för minst ettår sedan så liite småsur e jag väl.
Men vill han inte så behöver han inte:)

Nu ska jag hoppa in i duschen med Nova sen ta en promenad medans Engla blir hemma med pappa,trött i ögonen är man efter denna hostiga natt.


De får bli du o jag Nova:)




Älskar dig min fina skatt :)

Erika

hoppas ni får en mysig valborg trots sjuka barn. Kraam!

vintageretroprinsessa



Hoppas att ni hade en kanon dag och kväll igår :)



Ha det finast kram