5 månaders sprutan togs idag



Efter dagislämningen som gick bättre än förväntat så åkte jag och Alexandra och Nova till täby c.
Nova hade tid för 5 mån sprutan,lite sent men hon fick skjuta på den första sprutan då hon var förkyld så mkt i vintras,sen måste de gå 2 mån mellan sprutorna.

Knappt ett  vrål kom ur min duktiga tjejs lilla mun:)
Alexandra fick agera underhållaren och gjorde det bra;)

Dock har hon haft lite ont nu ikväll,varit extra mammig o vill bara vara i famnen,men blev lite bättre efter alvedon.
Jag hoppas att natten ska gå bra och att hon slipper ha ont.

Lång är hon våran tjej:)kanske blir höjdhoppare el vad vet jag?
Längden pekade rakt upp på kurvan medans vikt håller sig lite under,men hon följer sin kurva och det är viktigast.
Hon äter både gröt och mat 2 ggr per dag sedan välling en till två ggr per dag sedan ammas det så ofta hon vill.
Köpte även osaltat smör som jag kan ha i maten som ger lite extra fett.



Finaste Alexandra idag:)


Jag insåg att jag och Alex hade klätt oss lite lika idag:)
jaja sådan mor sådan dotter.
Fröken Isakson

Härligt att det såg fint ut med kurvorna. Vad fina ni är :). kram kram

vintageretroprinsessa



skipar blogg awarden sorry :)

Not my style :)



Hoppas att du har en fin dag ha det finast kram

Anna

Fina ni är!



Kram kram

ME&MY

Så tjusiga så! Oh modig mamma som går med till bvc när det är sprutdax, själv skickar jag mannen min, även om jag själv inte har några problem med att ge andra sprutor?!