Dagistjejen

Den här veckan har Engla börjat på dagis på riktigt.
Imorse var det en ledsen liten tjej som jag lämnade:(
Tycker det är så sorligt att behöva gå ifrån då hon gråter usch,men det gick över fort.
Engla hade ätit bra och sovit en timme,det kom lite fler barn i dag oxå så det var nog skoj o full fart.

Måste erkänna att det var väldigt tyst härhemma idag ;)
Hade bara Nova och Alexandra hemma.
Nova passade på att sova över en och en halv timme,rekord för Nova tro jag:)Men det var tyst i huset ingen som sprang o tjoade.
Hoppas att man kan få in de här tiderna nu på Nova oxå,perfekt så fall.

Hoppas att överlämningen ska gå bättre i morgon men jag kan ha fel det kan ju bli värre oxå.
Men jag hoppas att hon ska trivas på dagis med fröknar o kompisar:)



Nästa månad blir Engla  3 år,har jag sagt att tiden går fort???



ännu fortare går det för den här:) Alex blir 10 år fyra dagar efter Engla sen kommer Storebror som blir 20 år samma månad sen sen sen......Nova 1 år i januari men dit är det långt:)
så där ja då blev hela barnaskaran upprabblad.

Nu ska jag ta hand om en envis bebis som gärna vill trycka på tangenterna här.
Tindra

Sv: Tack :) ..det blir en Feb baby :)



Min lilleman fyller 3år i sept också , tiden går fort förb....

ME&MY

Åh dagisstart för Milie i morgon, jag tvingar Mario att lämna för jag är så blödig..



Sv ang fb:Jag är tvärtom, sitter och glor på vad andra folk håller på med, är värsta nyfikna och ändå ger det mig ingenting. Sen vågar jag inte radera bort en massa "vänner" i rädsla för att de ska tycka att jag gör mig märkvärdig eller stroppig! Töntigt men sant!

Erica

Tack snälla söta för den fina Blog awarden!!

Nu har jag länkat till dig ;)



Ha en bra kväll!

Kram Erica

Erika

vilka fina tjejor. spännande med dagis! går det bra?



kram

maria

Vilka fina barn :)



Min son född -90 blev 20 i april :)

Min son född -07 blev 3 i tisdags :)



Däremellan har jag 2 prinsessor födda -87 och -03...



Vilken fin blogg du har...

Må så gott !

Anna

Usch ja för sådana lämningar, håller tummarna för att det går bättre i morgon.



Kram kram