Ett litet inför helgen tips


Alexandra fick agera som modell med den snygga lådvinsväskan på dopet hihi


Sprang på denna låda med vitt vin på systemet då vi skulle införskaffa dryck till Novas dop.
Visst e den cool?
Malena

Ja, den är så häftig! :)

sandra

Ja den var riktigt snygg!

Anna

HaHa! Den måste jag visa min sambo ;)



Kram kram

Emelie, mamma till Elliott o gravid med nr2

oo..va skönt o höra att den är bra, har bara hört massa positivt om vagnen än sålänge så de verkar riktigt lovande =)

Therese

Verkligen jättesnygg! ang tidningstället så finns det på Mique för 545kr så det var ett kap. Har du använt gummistövlarna ännu? Så att Vagabond nu även gör liknande men jag tyckte dina är snyggare. kram

Erika

alltid kul med snygga förpackningar tycker jag :)

Fröken Isakson

Åh fin. E det en bag in box eller lägger man bara vinet i? Kram kram

Guccimama

Det är verkligen jätte jobbigt när hon spyr, men det blir säkert bättre som du säger när hon blir runt 3-4 mån. Det har redan blivit lite bättre med tre timmars matandet:-) Dina flickor är såååå söta:-)

sandra med tre ungarna

Ovanligt snygg får man väl säga:)

Therese

Hoppas ni mår bra? jo jag tycker ljudet är bra för att den är ju rätt liten, det är mest kanalerna som är lite svåra att få in ibland. Tycker den är ett bra köp även som en assessoar :) kram

Catharina

Den är kanonläcker!! :-D

sandra

Sv, ja det ska bli ännu roligare att visa när vi kommit igång med renoveringen!

Camilla

haha ja den var ju riktigt läcker :-) Kul med förberedelser inför dopet! Tusen tack också för din fina kommentar ang dopfikat :-) Pyssla, fixa och planera är KUL!



Ha det så fint! /Camilla