Everest


Nya stövlar från staduim att plaska i:)

Nog för att jag vill ha Hunter men så länge får det bli dessa everest från staduim,dessutom bättre pris ;)
399 kr och det är som hittat.

sandra

Dom var jättefina! Vill också ha Hunter men det ligger inte på prio ett nu när vi ska renovera, köpte ett par på ica maxi förra hösten när jag var ute på praktik på en förskola så de får duga ett tag till :-)

Kristin

Dom var riktigt fina, bra pris också :) KRam

Therese

De var verkligen snygga och vilket pris! Det blev de utan snören, har haft båda hemma idag och provat. Hoppas ni får en fin kväll! kram

Anna

Snygga! Jo Hunter är ju snygga också men dessa hade ett mycket rimligare pris faktiskt!!



Kram kram

Mirka

Dessa var ju jättefina! jag är också ute efter ett par Hunter egentligen men det blev hemklickat ett par ljusrosa liknande igår :)

Erika

Ett par svarta hunter står på min önskelista med ;-)



Tycker det är rätt lätt att göra egen barnmat, brukar ta bort en del mat under matlagningen om jag måste salta. Men vissa maträtter blir det ju svårare med, som tacopajen vi åt idag exempelvis som jag körde i en såndär färdigblandat taco påse, men Ludde fick lite rester istället som jag körde med stavmixern ;-)



Malena

Åh! Bra tips! De ska jag kolla in! :)



Va fint namn Nova är! Det skulle vår LUdvig hetat om han blev en tjej! :)



Hoppas att du får en bra dag!