Kräftor o regn hos oss

Det är lördagskväll hos mig och regnet har smattrat klart på fönterbrädor och tak.
Kvällens middag bestod av kräftor och det är så mumsigt att även barnen gillar det;)

På dagen blev det en liten lördagstripp till barkaby för att besöka babyproffsen,där inhandlades ett regnskydd till syskonvagnen fy hela 435 kr för ett jädrans regnskydd,självklart ville jag ha en lattehållare oxå hihi måste ju kunna dricka latte medans jag kör vagnen oxå;)nån mammalyx ska man väl ha den passar säker bra till vatten för den delen oxå;)

Nu väntar jag och Alexandra på att Thimmy ska komma med våra mc flurry glassar från mc donald´s




Kvällens festligheter



Själv får jag hålla mig till alkoholfritt vin ett tag till.



Engla gillade kräftor


Ha en fortsatt mysig lördag.


sandra

Åh vad gott med kräftor!

Erika

mmm vad gott vill haa :-)