Liten och stabil på benen



Godmorgon härliga soliga fredag!

Alexandra cyklade iväg med kompis till skolan klädd i shorts,vilket jag tyckte var liiite väl.

Känner mig nästan utvilad även om Nova har vaknat för att snutta sig fast på mig en 5-6 gånger i natt igen.
Engla fick sova på pappas plats inatt efter som han var på tillställning i umeå igår.

Inte en gång vaknade hon,vilket hon annars brukar göra om nätterna,är det inte toa besök så kommer hon upp från sin säng för att komma till oss eller så vill hon ha välling vilket låter tokigt.

Kanske därför man känner sig mer utvilad o ingen har väckt den ena eller andre :)

Tror pappan får sova borta lite oftare hehe.


värsta tänkbara hjälpredan har man ju hemma:)


Här ska det dammsugas


Rolig pryl de här


Nääästa rum,Nova rullar ut mot hallen,perfekt som läragåvagn jue;)


Min duktiga lilltjej är ingen liten bebis längre,snart är vi 8 månader.


Fröken Isakson

Stora tjejen nu ju. Gud vad tiden går. Och perfekt gåvagn ;).kram kram

Erika

Snart går hon väl ;)



ha en fin dag

kram

Erika

hihi barn o dammsugaren altås :-) Ludwig är likadan och Elwira kröp också och "klättrade" på den när han var liten! är ganska bra, för man vet vart dom är när man städar ;-)



trevlig helg!

små räkorna

ja dessa dammsugare,att dem kan vara så kul......mina twins diggade oxå dammsugaren när dem var små.kram

anneli

Sötnosen:)>

Anna

HaHa!! Så söt hon är!



Kram kram