Lördagmorgon

Godmorgon Lördag

Bidde ingen shopping i går,orklös :)
Allt gick emot mig:( hade lust att lämna man o barn o dra på spa istället hihi

Tar nya friska tag i dag så snart är vi på G.
Vi tar bussen jag o kidsen sen ska vi shoppa loss så det står härliga till :)




Vad händer hos er?
Veronica

Morrn! Hade gärna hängt med dig på spa, hi hi!

Här hemma har förkylningen börjat att slå till på några av oss, suck...



Kram Veronica

Erika

Här är det lite febrigt idag tyvärr :/ Hoppas ni får en fin lördag! kram

anneli

Kungen är här;)

Och E:M:D :))) tjiho

kramen

Petra

Anneli:Hälsa kungen och säg till E:M:D att de kan komma förbi Täby o sjunga för mig oxå:)måste ju ha ngt snyggt att se på.

Johanna med tyra och otto

åh vad roligt med shopping, ska bli roligt att se allt sen;) kram

sandra

Jag har en sådan dag idag! har lust att låsa ut mig på balkongen fast nu sover dom! Kram

Anna

Usch för sådana dagar, hoppas denna dag blev bättre och att det blev en massa rolig shopping!



Kram kram

Evelina

Uuunderbart med shopping :-) Hoppas ni hittade mycket! Jag tror att overallen är ganska normal i storleken faktiskt.



Kram