Lördagshopping

Igår tog jag och Alexandra en tjejdag på stan
tillsammans med hennes kompis Filippa:)

Tjejerna kunde prova hur mkt kläder och skor som helst :)

Vi stannade till på mc donald´s för att fylla på bränsleförrådet.


Mitt på hötorget :)


Tjejerna ville att jag skulle ta en bild på nya spårvagnen som invigdes igår;)syns inte så bra där i bakgrunden men svart o guldig var den och fullproppad med folk så klart.


2 brudar på plattan med sina zara kassar :)


Två tjejer som slutar sitt sommarlov idag,imorgon e det skolan som gäller igen!

Två modemedvetna tjejer som ska börja i fjärde klass i morgon;)
Jisses hur ska det bli i tonåren???
Vi strosade omkring från gata till gata i över 8 tim:)



S A R A

tack va snäll du är!!!=D

Johanna

Kan det va mamma hon brås på;-)... Jag och Melvin hade en egen dag på stan i lördags, på jakt efter ryggsäck. Kan säga att det finns mycket annat som är intressant för en 6-åring... LÅNG DAG - till sist blev det ultimatum å han fick välja mellan 2 ryggsäckar. Nu har jag precis lämnat av honom på skolan för första skoldagen, känns lite jobbigt att han blivit så stor!

Petra

Johanna:Åh jag minns då Alex började skolan första gången :( ja de växer så snabbt.Ja det finns så mkt annat de vill se på och lääänge kan de strosa runt,en annan vill göra det liiite snabbare KRAM

sandra

Vad roligt att ta en dag på stan med bara stora tjejen! kram