Måndagskväll





Imorgon är det en ny dagisdag och jag hoppas på att överlämningen ska fungera bra.
Det svider i mammahjärtat då jag vet att hon kommer att gråta,men samtidigt går det över lika  fort.
idag hade hon haft roligt på dagis,ätit bra och sovit en timme,så ikväll slocknade hon vid 21 tiden.

Nu tänker jag göra kväll och lägga mig i sängen o läsa nya nr av mama som damp ner i lådan i fredags;)
tjejerna sover alla tre;)

Sambon började jobba idag efter 4 veckor semester så han behöver komma till ro tidigt:)

Nu hoppas jag på att få lite mer sömn denna natt ,har en liten som vill vakna gärna o ofta på nätterna.
Någon som har ett bra tips på vad man kan hitta på?jag ammar typ varannan timme och det gör att man blir liite seg på dagarna:)hon är en liten snuttis,jag har försökt med napp o nappflaska men den gubben går hon inte på.
Det är MIG hon vill Åt :)
Kanske bara att gilla läget,som bvc brukar säga det är en fas de går igenom hihih
Med tanke på bvc så ska vi dit i morgon och ta 5 mån sprutan:(

Nää godnatt mina kära bloggvänner nu måste jag läsa min tidning och Sova så klart!
sandra

Jobbigt det där med sömnen!! Har väl inga bra tips riktigt när hon inte tar flaskan.. Det är väl det jag kan tänka mig skulle underlätta om hon kanske åt välling? fast som du säger är det nog en fas de går igenom! Kram