Utedag o segstartad

Imorse troddde jag att jag vaknat upp ur en iglo el nått;)
Det börjar bli kallt nu på mornarna.

Jag vill ha fortsatt sommar,ingen kall höst o vinter;(

PÅ dagis gick det bra att överlämna lillmarodören det är bara hemma hon ska tjafsa lite ;)typiskt en treåring.

Alexandra har utedag hela dagen de skulle till danderyds scoutstuga och ägna dagen åt samarbetsövningar.

Nova somnade tillslut i sin vagn o ligger o sussar gott ute med ljudet av grannens brummande gräsklippare:)

Själv e jag segstartad idag är inte på humör riktigt men snart så.




Jag känner mig ungefär så här (Bara så ni vet)
Sandra

Hej!

Kikar förbi ibland då jag länkade mig hit på något vis jag inte kommer ihåg. :-)

Har en son i samma ålder som din yngsta dotter.

Jag är seg idag jag med, men oftast piggnar man till under dagen. :-)

Ha en bra dag!



/ Sandra

Fröken Isakson

Ja vissa dagar är man ju bara sååå trött. Hoppas du har det toppen söta.kram

Petra

Sandra:Roligt välkommen tillbaks då:)

Linda

Haha snacka om trött:P

Evelina - Mamma till Meja Lee <3

De skulle vara guld värt om du ville slänga in en röst på mig i denna mammatävling http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html?_tmp=b80ffcb1eb25507bc720d3cef1a7dc169e693d71 :)

Nr 2 - Mamma Evelina