Tillbaka igen


Nästan hela familjen på en o samma bild :)


Bloggpaus blev det här visst;)
Har haft lite mkt med kidsen,sen åkte vi till norra värmland i helgen för att fira svärfar som fyllde 75 år.
Men nu e vi back on track.

Helgen blev jättelyckad och supertrevlig med massa trevligt folk.
Vi sov första natten med svärfar/svärmor i deras vinterstuga tillsammans med Björns bror o familj.
Det åskade/blixtrade som aldrig förr och jag trodde huset skulle brinna upp haha men det var bara strömmen som
 gick.

Lördagen åkte vi till Sahlströmsgårdens nyöppnade hotell i utterbyn.
Samlades inför ankomstkaffe,sedan visade Bengt Sahlström gården och konstsamlingar

kvällen åt vi god middag och barnen skötte sig snyggt fram till 23 på kvällen :)
sen blev det jag o kidsen som tillbringades på det fina hotellrummet medans pappan festade vidare med farfar o släkt:)


underbart vackert rum;)älskar de höga sänggavlarna som går i en grågrön ton

Perfekt vi hade även med oss en resesäng till Nova som fick plats,brevid hotellets barnresesäng som Engla fick ligga i.


Alex hörna ;) härlig utsikt utanför fönstret


bästa farmor/farfar


Farmor fick äran att hjälpa Engla under kvällen :)


Mysig resturang med mkt god mat.

Nu ser jag at klockan tickar iväg och nu måste jag rusa till dagis för jag har en Engla som väntar på mig.

Jag lovar att uppdatera mer under dagen/kvällen :) kram till alla som lämnat kommentarer jag ska svara er så fort jag hinner.
Erika

vilken härlig familje-pic ni fick till :-)



Ja han är MINST lika go som han ser ut också ;_)



kram!

sussie

Hej!



Jajamensan, säljer fortfarande. [email protected]



kram

Therese

Vilken fin bild på er! Kul att ha och spara, man har ju inte så många såna bilder men en massa andra. Pannkakor är gott :) Hoppas det går bra för Engla med. kramar

marina

vilken fin familj du har=)hur många år är barnen?

sandra

Trevlig resa ni ser ut att ha haft! Tack för gratulationerna!

FLOOSAN

Vilken underbar bild på er alla gör sin egen grej =) Bor ni i värmland eller är ni bara på besök?