Together we make a family


Älskar er mina fina:)

Jag är så glad som just har denna familj,det kan inte bli bättre:)

Tjejerna har somnat och Engla var den som gav upp sist som vanligt.
Förstår inte hur den ungen orkar;)

Kanske dags för en annan att krypa till kojs innan sugproppen vaknar o ska slita sig fast vid min kropp hehe

Imorgon åker B norrut ska på invigning av botniabanan,jag fick en fin inbjudan jag med men kunde tyvärr inte vara med,men hade gärna åkt upp till övik och träffat lite vänner men det går fler tåg;)

Sitter här med ett blodigt plåstrat finger haha skar mig min klant på kökskniven saaaaatan i gatan så ont det gjorde,så går det när man ska stressa med farliga knivar.

Imorgon är det sista dagisdagen för denna vecka och fröknarna tycker att det går ovanligt bra för lilla fröken:)
Hon är så lugn o harmonisk och strosar runt och tittar hur de andra barnen gör:)
Hon sköter toabesöken själv hon säger inte ens till.

Nu är det ngn som ropar på mig från badrummet.tänkt att man aldrig kan få sitta i fred och göra klart det man håller på med,tydligen är det ngn som behöver hjälp med att finputsa fjunet i nacken med hårtrimmern ;)

okej natti mina vänner.



vintageretroprinsessa



viket vackert kort på er alla :)



ha det fint Petra

CiliaH

Hihi, ja är det inte de små så är det de stora som man får hjälp:)

erika

fina fina familjen! vars har du köpt den snygga klännigen?



kram o ha en fin dag