Jag är en tonårsmamma och jag är barnsligt förtjust i rosa

Gokväll i stugan:)
Idag har jag och Thimmy haft en fiin mor och son dag ensamna,fint va?
Nja det gick väl bra då.
Vi började med att vi körde till sollentuna c för att kolla in jeans som Thimmy var på jakt efter,men fann inga.
Vi tog en god lunch,jag sallad ,Thimmy en varm macka m sallad.

Strosade runt i lugn o ro eller jo;)Thimmy är ju mitt stora barn och jag kan lova att han e lika jobbig som en liten treåring:)så att få gå i lugn o ro var väl lite att ta i då:)
Mamma varför e du så barnslig?
haha han tycker att mamman e barnslig,vaddå jag e ju bara 40 år och gillar rosa:)


Men hallå vem kan motstå denna hylla fullproppad med rosa inredningsprylar till småsessor från butiken sia???

Jag älskar inredning och särskildt till småkids.

Thimmy blev lite lugnare efter sin mat;)själv mumsade jag i mig räksallad.


Dagens lunch på wayne´s coffee

Mådde lite smått illa efter maten,blev lite smårädd att det hade med räkorna att göra,jag är ju lite känslig för sånt.
Men vi kom nog fram till att det hade med Thimmy ´s bilkörning att göra.





Så här ser han alltid ut när han kör mig i bilen,alltid arrrg och kör som en fartdåre och skäller på alla billister som kör fel för Thimmy är världsperfekt HAN gör aldrig några fel.
Och gissa om jag blundade ibland?
Skickade ett låångt sms till min käre sambo att jag älskade honom o småtjejerna och att förhoppningsvis kommer jag hem.

Jag brukar inte vara bilrädd men Thimmy trodde de hade med åldern att göra,för han följer trafiklagen till punkt o pricka sa han:)

Okej jag få väl lita på det!


huuu huuu sa jag och pustade ut när vi väl kom hem.


Eftersom Thimmy tyckte jag är så barnslig så passade jag på att retas lite extra.


Köpte denna fåniga kaklåda på lagerhause för 69 pix.


Engla har fyllt den med bullar och gömt den under sin säng;)
smart liten tjej som har sina smågömmor lite varstans.




CiliaH

Hihi, härlig dag du verkar ha haft :) Mysigt med tid med sonen kan jag tänka. Min store påg (14) tycker det är rätt nice när han får ha mig liten stund för sig själv.



Kram

Fröken Isakson

Vad mysigt med en egen stund för mamma och son. kram kram

Veronica

Härligt att ha en dag med storkillen! Vilken tur att du klarade bilturen, hi hi!



Kram kram Veronica