Ensam kväll med kidsen

Just nu sitter jag och Alex i soffan och ser på Ladies på Östermalm:)
Vi har våra favoprogram.Sen blir det Leilas home delivery.

De små juvelerna sover gott,Engla var trött ikväll.
Nova däremot är krånglig med sömnen,hon somnade för ca en timme sedan och vaknade nyss men fick ammas så hon somnade om,ja så här kan det hållas på och jag e less på det här.
Vill få ngn slags egentid när de små sover ,men med Nova vet man aldrig hon kan vakna flera gånger.
Det blir bara en sån stress på kvällen,jag hoppas det ger med sig snart så hon kan sova hela nätter eller åtmintone vakna en gång bara.

Björn är på teater och skulle se sugar i hetaste laget och sedan var det sen middag,så han ramlar nog in i natt.

Ska även på vårdcentral i morgon bitti med Nova,såg att hon var röd i halsen o hade som prickar?men ingen feber,bara förkyld.Hoppas det inte är ngt utan att det ser ok ut.

Nu åter till Ladies :)

Nathalie

jag e oxå hemma själv med kidsen...

Jag hittade sorel skor till Nova superbra!! skulle behöva ha till mig själv också, men vill inte beställa från nätet. Vet du om det finns i någon butik?

britta bloggar

Hoppas det inte är någon fara och att ni får sova inatt!