Förbannade buss och plogbilar som lyser med sin frånvaro.

Idag får man skotta sig ut genom dörren.
Inte en jävla plogbil syns till,har kanske fått jullov tidigt i stockholm vad vet jag.
Men jag tog mig till dagis med barnvagn o pulka,fröknarna var imponerade;)

Sen började helvetet,när jag skulle gå till busshållplatsen för att vara i god tid så kommer inte bussfan.
Jag stod och väntade 25 minuter så nu e jag djupfryst.
Ett helevete att gå på trottoar med barnvagn då det inte är plogat ,det vet alla med barnvagn.

Det som retar mig är att bussen aldrig dök upp angiven tid efter tidtabell.
Men den kanske hade kört fast i någon snödriva och då är det väl förlåtet.
Men såååå jävla fucking irreterande då man ska handla julklappar.
Är liksom försent att åka nu då jag ska hämta Engla på dagis vid halv 2.
vill gärna kunna gå i två timmar åtminstone.

Hade tänkt åka när Björn kommer hem ikväll eftersom de har kvällsöppet,men då skulle han visst på jul lunch redan klockan 13. och självklart ingår det starkare dryck till den jävla julunchen grrrrr,viktigt för vissa.

Är jag arg eller?är jag ARG.

Jag måste få klapparna klara nu för på onsdag åker Alex till sin pappa o firar jul.
stress stress stress och en knölsvan till sambo....
CiliaH

Åh vad jag känner igen mig i det där! Både bussväntande, barnvagnsplöjande (funderar på att montera en plog framtill!) och julaktiviteter med starkvaror... Fattar inte varför det alltid måste vara alkoholhaltiga drycker inblandade vid såna tillfällen. Hoppas du hinner fixa dina klappar ändå.

Kram