Jag är snart Tant Petra


ser nästan ut som min facebookbild.

December är en månad som är  så mysig o julig tycker jag:)
Snön faller och det är några minus,man kan lätt  värma sig med en kopp glögg:)eller en brinnande brasa.

December månad ska man jaga klappar
Det är julstök och det är julmat som ska inhandlas.
Julpyssel och lussebullebak ingår det med.

Men två dagar före tomten knackar på vår dörr så är det en stor dag för mig:)
Jag fyller nämnligen år och har gjort det nu i 39 år.
Vi har alltid firat mig den 22 december som barn så jag har inte fått för lite presenter kan jag tycka.

Nu när man är äldre är det självklart inte lika viktigt att fylla år;)
Men tanke på att man blir ju ett år äldre för varje år.
Detta år fyller kärringen jämt.

Jag ska bli tant:)

40 år ska hon bli:)


Men jag är 19 i sinnet så det räknas inte jue:)eller????

Jo jag e tant snart:(

22 december smäller det då ska vi korka upp min rosa champagne så det så!
Veronica

Inte blir du tant heller! Du ser ju ut som om du bara var 25, snygging där!

Gud, vad skönt för dig att du slipper amma på nätterna nu! Vi kämpar på... Isse vägrar ta välling, suck!

Tack för awarden, goaste du!!!

Anna

Du blir väl inte en tant heller... knasis!

Tack för awarden ;)



Om du säger till några dagar innan så kan jag leverera cup cakes till er dörr inför 1 års kalaset om du inte hinner lära dig innan dess ;)



Kram kram

annika - Vildes mamma

Håller med ovanstående... Tant? Inte då!! Och det syns inte att du är i närheten av att fylla 40 ens en gång. Lyllo dig :-)

Therese

Du har bra gener... inte kan man ta dej för tant inte;)

vintageRetroPrinsessa

Grattis i förskott vännen :)

Therese

absolut sitter det mesta i åldern i sinnet! Hoppas ni får en fin fredag! kram

elisabeth

men så fel du har......man blir inte tant vid 40 utan det är då livet börjar.....hihihihihihi :-D

jag känner mig inte en dag äldre än 25 så det så....;- hoppas iaf att du får en riktigt bra födelsedag med en massa bubbel o presenter...KRAMAR