Nova 11 månader idag

Idag blir lillhjärtat 11 månader.
Nästa månad blir vi ett år,behöver jag säga att det här året har swishat förbi i en turbofart?

Nova är fortfarande förkyld och har fått en besvärlig hosta,men ingen feber så jag förmodar att förra vecakn var tredagarsfeber eftersom utslagen kom då febern försvann.


Nova med en pepparkaka nu imorse:)





En av favoritleksakerna.


stå i favoritfötöljen och titta på bolibompa:)


Älskade sjuklingen som blir 11 månader idag.


Nästa månad blir det 1-årskalas med tårta och minicupcakes hoppas på att så många som möjligt kan komma och fira Novas ettårsdag.
Fröken Isakson

Grattis på månadsdagen. Ja tänk vad snabbt tiden går. Tycker nyss att vi hade två nyfödd och se på dem, stora tjejer nu :D , kram Linda

Sandra

Grattis till Nova!



Måste fråga när Nova vaknar på nätterna skriker hon mycket då? Edvin kan panikskrika ibland, börjar fundera om det är något fel på honom som aldrig sover.. Nej men nästan i varje fall. Blir snart smått tokig.. Kram!

Therese

Grattis till Nova! SÅ fina bilder på henne! Hur har ni det i kylan? Lite smått jobbigt att gå ut med de små. Idag fick jag ta på mig långkalsonger och mysbyxor då jag gick och hämtade Viggo. kram

Nathalie

tack:) ja fick aldrig svar på vart vinterskorna var ifrån?=)

Camilla

Grattis till 11 mån!! Stora tjejen :-) Min lilla Bianca blir 11 mån den 10 dec, kan inte begripa var tiden tagit vägen..det har gått så fort, minst sagt!



Önskar er en trevlig helg & andra advent!