Fredag



Känner mig som en stressad jubelidiot!
Så fort Nova somnar springer jag runt o städar:)
Egentligen har jag inte tid att sitta här heller men måste ju få göra något skoj oxå mellan städ o amning o bus o lek.

Skönt att det är fredag i alla fall och alla dagar ser ju tack o lov inte likadana ut.

Ikväll kommer Engla&Novas farmor/farfar hit,de ska få se på underverket:)efsom de bor långt bort så stannar de över helgen.
Pappan i familjen blir nog sen med att komma hem,ska på en tillställning med f.d arbetskollegor så han kommer väl inramlandes i natt när vi andra sover/ammar ;)

Sitter och sorterar lite post och ser att Thimmy fått en del brev,en del viktigare än andra,grejen e den att jag kan ju inte skicka den till honom efsom det är ngn idiot som snor posten och förstör brevlådan för honom så jag får skicka den till en vän till mig i övik.
Helt sjukt men vad gör man?även hans däck på bilen har idioten skurit sönder för honom,jättebra då han behöver sin bil på helger o kvällar då han jobbar extra ef skolan.
Ett bildäck är ju inte gratis heller.
Men det är tur att han jobbar på sin lediga tid så han har råd att köpa nya;)
Han drar ju inte  runt o är arbetslös o slår folk på käften(ursäkta)
Är så glad att fanskapet åkte dit nu,så han kan låta min son vara ifred.
Hoppas han snart åker in o skakar galler en tid.
fy så irreterande inlägg detta blev då men så förbannat skönt att få ur sig lite skit oxå;)

Nu e liten vaknar o då smälter man igen :)

Önskar er en trevlig fredag för det tänker jag ha!



Vi önskar er en toppenfredag!
Mia

Vad fina ni är!

Bra att du skriver av dig istället för att hålla det inne.

kram och jag tror på dig! :-D

Therese

så söta ni är! hoppas du får sitta ner och vila lite, kramar

sussie

Men vad är det som har hänt din son?? Vad e det för jubelidiot som förstör för honom?? Hoppas din fredagskväll blev mysig.. och att Farmor och Farfar kommit fram ordentligt!!



Styrkekramar från mig Sussie

Tess

vilken fin bild på er!



förstår att du är arg- hade varit ursinnig, vilken jävla idiot!!

sen när det gäller ens barn oxå, jobbigt :(

hoppas han lär sig ngt av domen och lägger ner!



ha en fin helg!! kram

sussie

såg dig idag.... ;O) I S-tuna C. Du komprecis upp för rulltrappan tror jag.. och jag skulle ut i garaget.. hihihi.. Eller jag kände igen din stora dotter först.. Nacken är det sisådär med.. Men jag hoppas och tror att jag blir återställd...

vintageRetroPrinsessa



Tack för sms på min födelsedag :)



ha det finast

Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

suck vilka idioter det finns!

ja det där med att skriva med en hand hade man ju kommit ifrån ett tag men nu börjas det igen ;)