Halv åtta hos mig!

Fullt ös i detta hem.
Har en liten Nova som vill ammas hela tiden,så det blir inte mkt gjort idag heller.
Så fort jag lägger ner henne så blir det skrik,hon vill bara ammas;)
middagen som vi åt för nån timme sedan står kvar på bordet o barnen leker kull i huset o leksaker precis överallt.
Väntar på att pappan ska komma hemfrån övik någongång han är saknad:)

Sitter fortfarande i min pyjamas har typ inte kommit längre än så idag!


En som kommit långt e Engla :)


Ska försöka ta oss in i duschen nu innan barn ska nattas.
Mia

Vissa dagar blir bättre än andra, helt enkelt. Måste vara otroligt tufft att ha två så små...

Ha en fortsatt bra kväll! :-) Kram

Erika

första tiden är ju sådär galen, jag gjorde inget annat än att ammade både Elwira o Ludwig första månaden ungefär ;-)

Ludwig äter fortfarande rätt ofta (var 3:e timme ungefär) men nu känner jag att jag hinner med Elwira och Ludwig mycket bättre, det är så skönt!



Fröken Isakson

ja vissa dagar är bara sånna. Det blir inget av det man tänkt sig. Kramilikram

vintageRetroPrinsessa



Kikar in och önskar er en toppen kväll :)

kram på er där borta

Anna

Oj vilket torn hon byggt :)

Det får bli så vissa dagar, jag antar att jag kommer få några sådana själv snart :)



Kram kram