Isbjörnar på vår gata!

Godmorgon måndag!

Vaknade med Novas härliga leende :)

Galet kallt  är det,hela 22 minus grader brr brr...

Alexandras kompis som hon brukar gå med varje morgon till skolan ringde och sa att det var 22 minus ute och att hon skulle åka bil till skolan,hjälp jag hade inte hunnit kolla temperaturen förrän hon ringde och snabbt frågade jag om hon fick åka med dem till skolan!
Tur hon fick plats i deras bil:)

Ska denna vinter aldrig ta slut?
Hur länge ska den hålla på?


Helgen var lugn o skön,fredagen blev att vi somna i soffan framför let´s dance så jag har ingen aning om vem som åkte ut?

Lördagen var snökaos.Blåste och snöade så man kunde inte vara ute.

Nu vill jag ha vår,längtar till påsken men det känns långt dit.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och göra mig lite frukost,Engla e visst trött idag hon sover fortfarande och har sovit i sin säng heeela natten så duktigt;)men vi väckte henne igår när hon sov middag så hon somnade även i tid.



Gårdagens Engla.

Skulle även firat syster yster som fyllde år igår,men det sket sig och blev inställt :(
Vi var även bjudna på semlor hemma hos J och L men då vi skulle till syrran ställde vi in det i onödan grr....
Allt blev bara fel,men vi tog en tripp till sollentuna c istället ha ha.



värsta posén hi hi.


Titta jag har armband på mig:)
Emily

jaa hua! jag vill inte ha kyla längre, det räcker!!



vad fin hon var igår, sötnos!!

Mia

Ja, usch vilket väder det varit i helgen.

Men ni verkar ha haft det hyfsat bra.

Kram i kylan!

Linda

JAg var nyss ut en sväng och det var itne så kallt ute som jag trodde att det skulle vara:P

Anna

Jag det är riktigt burrigt kallt för oss stockholmare i dag, vi är ju inte vana :)

Fina bilder på Engla!



Kram kram

Linda

Hehe ja hoppas det inte är lika kallt imorgon