Kaos in the house

Det är kväll hos oss och barnen har äntligen somnat.
Engla är den som somnar sist och tar längst tid,nu funderar jag på att skippa vilan på dagen hon e ju så enormt kvällspigg.

Känns som man aldrig har tid för sig själv eller till förhållandet.
Igår kväll försökte jag dricka mitt te varmt i över fem timmar,den förbannade tekoppen åkte in o ut ur micron hela jäkla kvällen,tillslut gav jag upp.Imorse hittade jag min tekopp inne i badrummet?helt galet:)

Känns som amningshjärnan tagit över helt.Jag e så otroligt glömsk o säger konstiga o fel saker till barnen haha kallar de fel namn o gud vet allt ;)

Kanske dags att stressa ner lite,men blir så otroligt irreterad då hemmet rasar ihop.vill ha snyggt o städat hemma men det går inte när man har barn som river o leker i alla rum.
Jag fattar inte vart tiden tar vägen.



Så här snyggt hade Engla röjt till det tidigare i sitt rum men jag lovar varenda pryl e upplockad nu,men det ser väl likadant ut imorgon igen!
Discokulan var tilloch med igång:)värsta partyt med andra ord.

Nu ska jag krypa ner i sängen och invänta john blund innan liten vaknar o vill ammas.

sandra

Haha känns som jag kom in i Alvins rum!

små räkorna

skönt att se att man inte är ensam.....så där ser tvillingarnas rum ut oxå,haha.och eftersom dem båda delar rum så ser det allt för ofta ut som ett bombnedslag där....i dubbel upplaga!!!!

visst är det kul....NOT!!!kramiz.