Man får ta dagen som den kommer

Godmorgon alla rara!
Natten har varit som vanligt ammat en tre fyra ggr.
Snön fortsätter att falla :)
Men snart är det helg.

Alexandra var svårstartat i morse men när hon komihåg att det var träslöjd så fick hon fart i baken!
Tror hon håller på att bli förkyld oxå:(

Tänkte ta oss en liten promenad till apoteket för att införskaffa näsdroppar och vitaminer :)





Mammas hjälreda ifarten ;)

Igår blev det inte lika mkt amning som dagen innan,herregud jag satt i soffan från morgon till kväll,ammade medans jag laga mat ha ha ja vad gör man:)
Jag vet att man måste ta dagen som den kommer och det är väl bara att ställa in sig på det första tiden.
Man är inte van att ha två små;)
ålderskillnaden mellan Thimmy och Alexandra är ju 10 år!
Mellan Alexandra och Engla är det 7år.



Hej o hå vad det går.

Hoppas du får en fin torsdag!
Fröken Isakson

Vad skönt att ha en sån duktig liten hjälpreda då :). Vissa dagar är ju helt galna ;) hihi. Känner igen mig precis. Kramisar

sandra

Ja då är jag inte ensam i varje fall :-) Väcker inte Engla och Nova varandra? Är lite rädd att Alvin ska bli väckt när Edvin har svårt att somna om.. Men jag hoppas man får bättre nätter snart..

Therese

så sött, jag hoppas vi kan få Viggo att tycka städing är smått kul... Visst är man så trött på vintern och dra vagn och bli svettig...nu vill jag ha värme igen. Vad har ni för vagn nu? eller är det bara Nova som har vagn? kramar

Tess

kan tänka mig att det är riktigt mycket med två små.. är nog en bra inställning att man tar dagen som den kommer, annars blir det nog aldrig som man tänkt sig ändå! :)

kram

Petra

Tackar för kommentarer,ja vissa dagar e mindre skoj än andra!kraaam