Måndag




Helgen är över och nu väntar en ny vecka!

Alexandra klev upp i god tid imorse,så skönt att slippa dra upp henne ur sängen,men hon var trött igår kväll och somnade i bra tid.
Finns inget värre än när barnen somnar försent och ska upp till skolan dagen efter,får alltid dåligt samvete över det.

Farmor och farfar sitter nu på tåget på väg hem igen!

Själv känner jag lite utråkad o seg idag,inte mkt till energi direkt men vi får ta en hemma slappardag!
Brukar bli full fart när Alex kommer hem från skolan.

Har en liten spyapa i famnen här,usch vad det luktar.
Nu har hon ätit ofta o mkt,så går hon inte upp mer till nästa vecka vet jag inte vad jag gör.



Ett leende på dina läppar:)

Tjejen som ständigt är hungrig o snuttig.

Hoppas ni har en fin måndag det blev allt från mig!

Erika

söta tjejor!

sandra

Hoppas hon går upp i vikt tills nästa vecka! Nej städa är något jag inte gjort på flera veckor ordentligt.. Får väl bli nästa år eller något.. haha

Anna

Hoppas ni fick en skön slappardag!

Håller tummar och tår för att hon ökar i vikt nu!



Kram kram

Daniel

Håller tummarna! Skönt me slapparedag!!!

Anna

Hittade ett gamalt inlägg med receptet på spenatplättarna

http://anderssonlindstrom.blogg.se/2009/february/tips.html

Flygande jakob återkommer jag gärna med :)



Hoppas ni får en bra tisdag!



Kram kram