Present



Idag när vi gick ut för  att hämta posten hade vi fått paket från Ewa i övik:)
Ett jättefint kort till Nova ;)

Jag fick det finaste halsbandet med alla barns namn och även björns.

Tack snällaste Ewa för det fina halsbandet och kortet till mig och Nova!




Detta halsband kommer att användas flitigt,hela familjen samlad runt halsen!
Anna

Åhh vilka fina presenter!! Ett sånt halsband har jag önskat mig sedan länge, det är ju så fint med familjens namn så jag förstår att du kommer att använda det flitigt!



Kram kram

Therese

men vilken fin present! Hoppas ni mår bra annars? kramar

Erika

åh gu vad fint! kärlek ju!

Fröken Isakson

Åh vad fint :). Hoppas du får en underbar dag. kramar

Sandra

ÅÅh, vilket fint halsband! Vill också ha =D

Vet du vart de finns att köpa?

Hoppas allt är bra annars.. verkar så =)

Här är vi förkylda hela familjen.. barnen har varit sjuka i två veckor nu.. jobbigt för de små..

Kramar från oss!

vintageRetroPrinsessa



God fredag :)

Hoppas allt e bra där nere och att du slipper tröttheten :)

Har dansat line dance några ggr bra träning :)



Vilket fint halsband passar dig bra :)



kram

Tess

jättefint halsband, fick själv ett liknande i julklapp, älskar det!

Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

vilket fiffigt halsband, jättefint! =)

och så söt lilla nova är i sin rosa lilla outfit ;)



sv: ne han sover inte hela nätter men han brukar ändå vakna runt 5-6 och inte vilja somna om så då får jag sitta uppe en timme innan han somnar och då vaknar istället Mercedes ^^

Erika

vilken gullig gåva! hoppas ni har en trevlig kväll!

Emme - emmesprinswilliam

ååh så fint, nyfiken på var man hittar denna fina present?