Tidig fredag

Godmorgon fredag!
Här har vi varit vakna sedan halv fyra,på tok för tidigt.
Men hade en trött bebis som bara ville sova igår kväll,ångrar mig att jag inte gick till sängs tidigare själv.
Halv sju ville Nova somna om men när mobilklockan ringde en halvtimme senare var jag rätt så seg hade helst velat ligga kvar i den varma sköna sängen.
Ska göra lite frukost till mig o Engla jippie idag får jag använda mjölk igen vilken lättnad,kanske man ta en ostskiva på brödet :)

Pappan e hemma och är ledig idag så det är redan fredagsmys här!




Vi önskar er en härlig fredag!
johanna med tyra o otto

jag känner igen det där med tidiga mornar:P



ja den overallen jag hittade på rea var stor så ska köpa denna gröna i stället, så cool,.



hoppas din helg blir kanon.



kram

vintageRetroPrinsessa



Ha en kanon helg på er alla :)

Massa kramar

Anna

Låter mysigt med pappsen hemma och fredagsmys. Mindre mysigt med sömnen där men men.

Hoppas er helg blir kanon!



Kram kram

Mia

Två fina tjejer!

Ha en underbar fredag! Kramar!