Tryggt i pappas famn


Nova våran ögonsten.



Så mysigt nu när hon börjar le åt oss och är med lite mer :)



Nova har vaknat ngr gånger i natt för att amma,så fort jag lägger ner henne i sängen så vill hon upp o mysa igen
så det blir att hon får sova på min arm om nätterna annars får man ingen sömn själv;)
Lite stel i nacken blir resultatet ;)

Vet ännu inte hur vi ska lösa Englas nattvandring:)kan ju inte ha min käre sambo sovandes i gästrummet varje natt ha ha.


pappamys på hög nivå!
sandra

Säg gärna till om du kommer på något bra tips om nattvandringen, vi har samma problem :-)

Johanna

Johanna

Lite för snabb på knappen:)

Nattvandring...Melvin är fortfarande uppe och går i princip varje natt, å han fyller ju 6 om en månad! Tidigare försökte jag möte honom i dörren och följa honom tillbaka t sin säng, men numera så märker jag bara av honom när jag vaknar och upptäcker att det är trångt i sängen! Då är det ju lite för sent, borde ta tag i det, men man ska ju orka med diskussionen som ev kan uppstå också. Känner att jag just nu är för beroende av sömnen att jag hellre ligger och håller i mig i sängkanten än bråkar honom tillbaka t sin säng.

Hoppas allt är bra med er annars, måste ringa och surra någon dag! Kram kram.

Fröken Isakson

Åh vad mysigt. Sussar verkligen sött. Hoppas ni har en finfin dag. kramar Linda

Erika

hon är så söt petra!