Bvc på hembesök



Idag har BVC varit här på hembesök!
Tjejen har nu ökat i vikt sedan sin viktnedgång nu väger hon 3690 g och det känns bättre i mammahjärtat.
Ska även till bvc på fredag för en vägning innan helg.
Snart är hon nog uppe i sin födelsevikt som hon äter:)
Amningen var något segstartad men nu är den igång på riktigt och det gäller att försöka vila när det går för det är en nattbebis som äter hela nätter och ska bara ligga på min arm el  bröst.
Men det är hur mysigt som helst!
Jag älskar denna underbara varelse;)



Vet du att mamma älskar dig!!!!!!


Till något helt annat Alexandra har nu fått fritids plats och vi ansökte om det för två dar sedan;)
Hon vill gärna stanna kvar på skolan o pyssla lite o träffa nya kamrater då hon inte har så många i sin klass som hon leker med,så både jag och fröken tyckte det var en bra idé.
Även Engla ställde vi i barnomsorgskön i oktober förra året och fick en plats gissa när?????
Ha ha början på augusti,det känns som liiiite långt dit!

nää nu e det dags för mig att sminka av sig o ta med lillan till sängen o försöka sova/amma :)

Imorgon tänkte jag avslöja bebis namn :)
Måste vara 100% säker först så nu ska vi bestämma oss!
Erika

ja man vill ju verkligen känna att man hinner med alla. 3-4 känns mer som ett maxantal här =) vad skönt att vikten går åt rätt håll och att hon verkar må bra, jättesöt är hon, spännande med namnet! kram

Therese

vad spännade med namnet! Skönt att allt går åt rätt håll! Ja vi får se om jag hittar material till ett rimligt pris...skulle vara kul om det gick. kramar

Emme - emmesprinswilliam

Mysbild <3

Erika

ja familjen i älvdalen är verkligen så imponerande!

Therese

Nu väntar jag på spänning på namnet! Denna kanske är något för dig?



http://www.tradera.com/POP-retro-tunika-stl-68-stor-storlek-NY-med-prislapp-auktion_104887610



Jag önskar Viggo kunde ha den, kramar

Mia

Så himla spännande! Skönt för er att hon växer och frodas. Kram

Matilda -90a & Snart 2barns mamma!

väntar med spänning hihi =)

Matilda -90a & Snart 2barns mamma!

-på att få veta lillans namn alltså , haha, kunde misstolkas :)

Anna

Åhh så fin hon är!!

Vad spännande att få veta hennes namn! :)



Kram kram