Dagarna går!

Hej fina ni!

Dagarna går,och de går snabbt :)
Har inte haft så mkt tid till kära bloggen men snart kommer jag igång igen kanske:)
Allt tar sin tid och familjen är ju som viktigast.
Men vi mår bra och allt flyter på här.
häromdagen tog vi pku-prov hos bm-mottagningen,när lillskrutten skulle vägas började hon att kräkas slem och satt i halsen,det var en otäck upplevelse då bm fick slå lillan i ryggen och vända henne upp o ner för att få igång henne igen.

Amningen har börjat komma igång bättre nu,men vi ammar som mest hela tiden för att få igång den bättre.

Det är så mysigt att ha vårat underverk här hos oss :)



Älskar dig vårat lillhjärta!



Storesyster vill vara med o se så allt går rätt till :)





Än så länge är tjejen namnlös men under kvällen så ska vi nog löst det ;)
vi har ju några på gång!

Anneli

Anneli

oops,jag igen:0

Sitter med Isa´s dator och är inte riktigt haj på den...

Hur är det å vara 4-barnsmor?

Riktigt otäckt med kräkningen, hände med våran Lukas åxå medan vi var på BB, jag rusade till barnmorskornas fikarum för ingen kom när jag ringde på alarmet:(

Ta hand om hela familjen och försök vila..

Väntar med spänning på namn till lilla pyret:)

Kramar i massor

vintageretroprinsessa



Åhhhh lilla söt hjärtat .

så lik Engla som liten jue :)



Hoppas ni ala mår bra i kylan :)



massa kramar från oss i Bjästa

Mia

Sicken liten en!

Usch, det där måste varit en riktigt otäck upplevelse. Vet inte vad jag själv skulle gjort...



Det ser så mysigt ut med en liten till. Är Engla stolt?

Kramar

Erika

vad lika engla och bebis är varandra!

Kristin

Jag tror Björn har fått en till liten kopia. Angånde det du skrev till mig igår så är det där helt upp till er. Kram

Anna

Åhh så fin hon är.

Klart Engla måste se så allt går rätt till :)



Kram kram

Linda

Men grattis gumman, har totalt missat det men så kom jag att tänka p dig nu och fick lov att gå in och titta på din blogg om hon hade titat ut.



Grattis åter igen, vilken fin tjej ni har fått=)

Fröken Isakson

Lilla sötnosen. Vad skönt att ni var på BVC när hon började kräkas slem. Så att det var nån mer med. Jag skulle nog få lite småpanik om jag var själv.



Spännande med namnet :). Kram kram

Ewa Hedlund

Gud va söt o lik sin stota-syster hon är :-) Ett stort grattis till er, hoppas att ni alla har det bra o mys mycke nu <3



Många kramar

Therese

men lilla sötnosen då nu vill jag med ha en till bebis :)