Eftermiddagsbesök


Nova fick en bok från sin farbror med fru och kusiner:)

Vinterkylan fortsätter och jag fryser värre än en hund brr brr.
På em kom Engla&Novas farbror med fam hit för att se på underverket:)
Egentligen skulle vi åkt på födelsedagskalas hos Björns andra bror idag ,men då han kände sig febrig o förkyld så bestämde vi oss för att hålla oss hemma,dumt att utsätta Nova.
Än så länge är hon för liten för att bli sjuk och jag är livrädd för rs-virus o kräksjukan o allt vad det går nu!
Synd för det hade varit trevligt att bli bjuden på middag och träffa lite folk.


Nu inväntar vi robinson finalen och jag är så nyfiken på vem som vinner:)


Alexandra&Engla fick två nya roliga cupcake glas från sunny kids idag!



Köpte en skön o varm mössa till Nova från pop då hennes är för liten nu.

Kändes lite konstigt o lätt att gå utan min jättemage i gallerian i dag:)
Har ju inte vart ut sedan Nova föddes ha ha.
Kan säga att det gick fort o snabbt;)

Mia

Nä, usch. RS-viruset är inget man vill utsätta dem för.

Fina grejer du köpt :-) Glasen var coola. Ha en bra sönda! Kram

Nathalia

Hejsan Petra!

Mår lilla bättre nu,när du ej har mjölk i matten?

Kram/N

Therese

så stor hon blivit och kläderna växes ur snappt, söt mössa kramar

Therese

Den där mössan är ju så bra. Saga har en precis likadan som är på vippen till för liten nu men så har hon också haft den sedan förra året så jag ska inte klaga. Ha en lovely helg.