Happy family



Hej vänner!
Hoppas ni har en fin kväll,här hemma spelas det just nu wii och alla är mätta och belåtna;)
Ja även Nova verkar vara mätt och belåten för tillfället,så nu ligger hon och sover lite.

kvällens fredagsmiddag blev ankbröst och klyftpotatis med apelsinsås,tillagad av min käre sambo såklart;)
Han är en jäkel på att laga mat:)
Synd bara att en annan alltid får äta kall mat,då ngn visst alltid blir hungrigare än mig:)som vill ammas.
Snart ska semlorna tas fram som jag köpte på vårat kondis idag,måste ju få belöna mig med en semla då jag varit duktig och gått ner 17 kilo utan att lyfta ett finger ha ha eller förresten jo jag födde ett barn:)
Men det finns några kilon till som ska ned men det var ju bara 3 veckor sedan och jag är nöjd och tänker inte tokstressa så länge jag ammar.

Bild på ankan:)



Snart är det kvällens let´s dance framför tv:n


Lyckligaste mamman med Nova.
Linda

Åh vilka sötisar=)

Mia

Oj, vad du har tappat kilon...

Ni är så söta!

Ha en bra fortsatt helg! Kramar!

Therese

så söt bild på er och ni matchar fint! lät riktigt gott med ankbröst få se om jag kan be min man laga det kanske.... kramar

Matilda - 19år & Snart 2barns mamma!

va fina ni är! =)

ja drömmarna är ju helt sjuka ibland haha..

Tess

wow, har du redan gått ner 17 kg! inte illa! :D



så gott med semlor, vill jag oxå ha! ;)

vintageretroprinsessa



Wooooow Petra 17 kg e mycket :)

Hoppas allt vatten försvann där :)



Älskar sista bilden so djäkla vacker.



Vilken middag :)

Tur vi har kockar till män :)

Ler

kram

Erika

söta ni är! ha en mysig söndag!

cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Åh vad mumsigt ! :D

Anna

Vilken fin bild på er!

Nej det är ingen stress med kilona, dom kommer att fortsätta att trilla av dig ska du se. Dessutom är du fin som du är!

Rackarns va gott med ankbröst och apelsinsås, det var länge sedan vi åt det här hemma. Tack för tipset!!



Kram kram