Hej mitt vinterland

Godmorgon denna torsdag.
Snön fortsätter att vräka ner,tar det aldrig slut;)
natten har varit bra lillsessan sov mer än 2-3 tim i sträck,tror hon sov i fem tim:)
skönt att få sova lite då man inte vilar ngt alls på dagen,men vaknade med lite huvudvärk och näsblod så man har nog lite sömn att ta igen.
Men annars känner jag mig pigg :)
Man blir på glatt humnör av att vakna till en mysig charmig Nova som vill ligga o prata o mysa:)
Tycker det börjar hända mkt nu,de är inte bara äta sova ,bajsa:)
Hon är så pigg med blicken och vill prata o lyssna,vi sjunger en hel del här ja även på nätterna ha ha Björn tror jag e galen:)


Idag ska vi till bvc och se hur mkt tjejen gått upp i vikt.
Hoppas hon har ökat en del nu.



Älskar dig mitt hjärta.


Skönt att pappan kommer hem för att köra oss till bvc idag!
Tror inte det är bättre plogat idag direkt ha ha.


Dags att göra iordning oss så vi inte kommer försent.
Johanna

Go-tjejen! På bilden ser hon i alla fall korvig och go ut, hoppas hon ökat som hon ska. Kram.

Petra

Johanna:ha ha ja hon äter ofta o mkt men kräks en del,hon följer sin kurva precis.kram