Hörselprov

Dagarna går och här flyter allt på!
Idag hade vi tid på bb stockholm för hörselkontroll på den lilla.
Det roliga var att alla rum var upptagna så vi fick tillbringa hörselkontrollen i samma rum jag förlöste bebis i.
Björn skrattade och frågade om jag kände igen rummet;)efter en stund slog det mig att just det här föddes hon ju;)tänk vad man ser annorlunda med smärta!

Själva hörselkontrollen märkte inte bebis alls av utan hon sov som en stock.
Men sen ville vi väga henne efsom hon gått ner så  mkt i vikt,då blev det livat o kallt.
Nu väger lillsessan 3620 g men de tyckte inte jag skulle börja med ersättning efsom min ammning tog lite tid att komma igång och nu funkar allt med amning o bajs.
så det är bara att amma på.


Engla stolt som en tupp:)




En som vill vara liten bebis igen:)


Liten e trött och sover!

Hon är en riktig nattbebis som vill äta o prata :)


Nu ska jag fixa ihop en marängswiss snabbt inför kvällens let´s dance.

kram till er!
Alina - 18 år och mamma till Stephanie

Jo visst e hon :)



Hur länge blev du kvar på BB?

Haha söta dina två är:)

Tess

vilka fina systrar!!



marängswiss lät något det, ha en skön helg!!

kramar

Petra

Alina:jag blev kvar ett dygn på hotell bb :)



Tess:Tackar :)ha en bra helg kram

Linda

Åhh jag vill också ha en liten till men blir svårt utan karl ahha

Linda

Ja men det var gott också Petra, men farligt!

Emme - emmesprinswilliam

åååh nämen se där :)vilket bra datum hon valde o födas på hihi Taack! Och ett STORT grattis tillbaka till din lilla prinsessa så sööt hon är:-)

sussie

hejj, skönt att alla test gått bra, och att ammningen kommit igång!

Allt e bra med Meandi, kommer en ny fin kollektion nu 27 januari.. håll koll på hemsidan då ;O)



KRAM

Matilda -90a & Snart 2barns mamma!

Allt är bara bra här, hur är det själv?

Har ni kommit fram till något namn till lilltjejen än?

vintageretroprinsessa

MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYs



massa kramar till er alla

Fru Evelina - Happily Ever After

vad söta de är!

har ni inte valt namn till lillan än?



kram!

Jela - Bebis i mars

Tack :) Jaa jag kommer sitta flitigt framför tvn varje fredag hädan efter haha :P



Söta tjejer du har!

Kramar

Madeleine

Sötnöt!! Vilka snygga sängkläder oxå!! Och amningskudde ;-) Hur går allt hittills? kram