Kärlek

Hej fina ni!
Söndagsmys här hemma,natten har vi ammat konstant tro jag;)sist jag tittade på klockan var den 09.30 sen somnade jag o bebis några timmar.
Alexandra är med Björn och köper skridskor tills imorgon på gympan.
Fortfarande kallt ute  längtar  tills vi kan få gå ut med lillan på en barnvagnstripp men än så länge har vädret varit för kallt för att ta ut henne tycker jag.


pappsen med lillan i babybjörn


En lycklig pappa!



Snusar gott i babykorgen




Vårat älskade hjärta
Är så glad att du är hos oss nu.
Johanna

Häftigt vad hon ser pigg ut när Björn har henne på magen. Så liten men redan en personlighet. Hoppas ni får fortsätta att må bra och att det mildare vädret hittar ner till er också. Kram kram

Johanna

Häftigt vad hon ser pigg ut när Björn har henne på magen. Så liten men redan en personlighet. Hoppas ni får fortsätta att må bra och att det mildare vädret hittar ner till er också. Kram kram

Linda

Åhh mys.



Ja det är ett riktigt bra ica=)

Alina - Mamma till Stephanie

Okeeej :) ja verkligen

erika

hon är så söt!

Fröken Isakson

Så underbart. Vilka mysig bilder :D.



Hihi ja man blir lite trött av sånna nätter. Kramar LInda

Anneli

Åååååh va söt hon är:)

Mysigt värre..

(Lina ska börja showdans...hihihi)

Kramelikram

Mia

Klart han ska vara stolt till er lilla prinsessa!

Tyckte att det där med amning var en stor börda. Ammade jämt och konstant.

Ha det gott! Kram!

Diana - Gravid ♥

Vilket litet underverk! Hoppas att du har haft en bra helg! Har en tävling som jag tror passar er,valfritt ekologiskt barnplagg från Röda Hund. Delta gärna! =) KRAM