Snart middagsdax hos oss

Har varit mer än full fart idag!
Alexandra tyckte vi kunde möta henne efter skolan idag igen;)
sagt o gjort jag klädde barnen och vi var på väg,när vi kom en liten bit på vägen säger Engla att hon måste kissa.
Bara att vända och gå hem o gå på toa.
Typiskt att sådant ska hända precis när vi kommit ut.Men hon är jätteduktig som säger till!
Vi gjorde ett nytt försök och nu hade vi lite brådis men Engla ville inte sitta i vagnen utan hon skulle gå;)
Hon tog sina små myrsteg några meter bakom mig.

När vi nästan är framme vid skolan så ringer det i min mobil,då är det Alexandra som frågar om hon får följa en kompis hem,phu japp efter hennes övertalning så blev det att hon följde sin vän hem:)
så alltså jag har stressat i onödan ha ha
Bara att vända och plumsa vidare i snön med syskonvagnen,jaja motion har ju ingen dött av:)

Nu ska jag och Engla laga middag:)
Tänkte slå på stort så här på tisdagen och göra entrecoté i ugn med potatis o grönsaker.
Snart vaknar nog den lille och vill ammas så bäst att skynda på!




Sötaste sötaste...Love you!


Hon är så underbar och snäll.




Nu ska köttet stå i ugnen en timme och 20 min så jag hoppas att alla är hemma då:)

Hoppas ni får en trevlig kväll!
Erika

vad söt hon är!



..och vad gott det lät med sån mat :)

Erika

så liten o söt :9 och vad gott med kött i ugn! ha en bra dag

Fröken Isakson

Så underbar hon är lilla Nova :). Vad mumsigt med entrecote. Hoppas du har en härlig dag. kramar Linda

Matilda - 19år & Snart 2barns mamma!

haha ja du fick en liten promenad iallfall ;)

vad är det för vagn ni har?

vintageretroprinsessa

sweety :)



Duktig du var ang maten hoppas att den smakade bra :)



kram