Söndagsmys



Jag och tjejerna har precis bakat kladdkaka till kvällsfikat.

Nu blir det mys framför tv:n tänkte se glada gänget från köping:)
sedan söndagsfilmen.



De snygga lexingtonmuggarna fick jag av Thimmy när jag fyllde år så nu ska de invigas:)


önskar er en trevlig kväll!
Mia

Mm, så gott det ser ut! Och ÄR säkert också.

Kopparna är otroligt fina. :-D

Ha en fortsatt bra helg.

Kram

johanna med tyra o otto

hihi tack så mkt.. ja det är skönt!

såg att er tös osså vänt... kram

Petra

Mia.Tack jo jag älskar dessa koppar:)kram



Johanna:ja nu går vi upp:)kram

Thimmy

Snygga muggar, han som har köpt dom måste ha riktigt bra smak :P

Therese

nu vill jag med ha nya muggar och en chokladkaka tack ! kramar

Anonym

Nu är det nya tag på bloggen som gäller!! välkommen=)

Petra

Thimmy:Visst eee de fina puss på dig min store:)

tindra

Jättefina muggar :)