Väntar på pappan

Har precis ätit middag med barnen,Björn är på väg hem från jobb nu:)
Har ammat en hel del som vanligt men även hunnit med att byta sängkläder,tvätta 2 maskiner.
Man städar verkligen i turbofart nu för tiden;)
Håller även på att plocka ner julen.

Alexandra var duktig och gick hem själv ef fritids,hon stannade lite längre idag och gillar inte att gå i mörkret.
Hon tog även svinvacinet idag på skolan,har lite ont i armen men inget mer än så länge!


Storasyster håller i Nova som hittade sin tumme för en kort stund:)

Har provat nappen men den spottas bara ut:)
ska snutta på mamma i stället.



Älskar er mina söta:)
Emme - emmesprinswilliam

SV: ja det kan jag tänka mig att det inte e så lätt & hitta tid övr till o sova när man har en till plus bebisen.. Det håller jag med om att 10 dagarna borde vara längre, det e ju mysigt för barnet & föräldrarna o få tiden tillsammans med varandra:-)



Vilka mysiga bilder på tjejerna Kramis



Anna

En stolt storasyster gissar jag :)Myspys!

Va mycket du hunnit med idag.



Kram kram

Jonelin

Vilken härlig blogg du har!

Och framförallt supersöta barn! :-)

Erika

vad gulligt!

Erika

naw vad mysigt!