Berg och dalbana i trä




Alexandra bad på sina bara knän igår:)
Hmmm eftersom jag själv åkte den för 4 år sedan och gapskrek värre än en gris så blev jag väldigt tveksam,men har man en tuff dotter som vågar åka allt och inte är rädd för varken fart el höjder så gav jag med mig.

Sagt o gjort hon tyckte den var superolig och den kittlade finfint i lilla magen:)

så här kommer bildbeviset från Balder.


Alexandra åkte med Björn:)

Nordens största berg och dalbana som är uppbyggd i trä.
36 meter över marken,färdas i 90km/h
kastats ner för ett 70 graders stup samt utsatts för negativa G-krafter inte mindre än ett tiotal gånger.

Gissa om jag stod o titta på?neeh kön var 50 min lång så jag tog med mig tjejerna o shoppade lisebergskaniner i stället haha,jag hade ju ändå blundat;)
Therese

Haha... ja karuseller kan ju va lite läskiga. Jag blir yr och illamående av att gunga i lekparken nu för tiden:)



Lotta

Jag tog mod till mig o åkte det läskigaste som fanns på "tosselilla" jag trodde jag skulle dö :O