Bloggproblem

hmmm, är det någon som vet varför endast de tio senaste inläggen visas under varje månad i arkiv?

Madeleine

Köpte vagnen för 2timmar sen ;-) Så vet inte än vad jag tycker om den!! Kommer mest användas på landet och då vi ska ut hela familjen och gå! Finns ju risk att Amanda latar på sig om man tar den för ofta.. :-o

Tess

Hej hej

Hjälper dig gärna. Men måste nästan se kodmallar o stilmallen för att säga vad det kan vara...

skicka mig dina inlogg så kan jag försöka fixa det...+ baksidan på bloggen. ;)



Kram

Tess

Hej igen

Har ju din design kvar hos mig så jag kikade där...vet vad problemet är. :)

Skicka dina inlogg så fixar jag det. :)



Kram

jeanette

hej hej, halkade in här via min syster (muppsan) Vilken fin blogg :-)

Ser ju även att du shoppat på mitt favvo ställe - Täby...

Jag har barn födda : 99, 08 och 2010...

/ Jeanette

Tess

Hej hej igen. :)

Nu har jag fixat till arkivet. :) Och bakgrunden har du själv fixat nu ser jag. ;)

Kram kram