Brio sing kom hit


Bild från blocket.

Jag vill ha en ny barnvagn till Nova och det är NU.
Är intresserad av brio sing,tycker den är så smart o dessutom så snygg ;)

Har man en gång skaffat swiss hjul så går det bara inte att återgå till en vanlig klumpig emmaljunga.
Har syskonvagnen kvar men vill inte sätta Nova i sittdelen efsom hon sitter ryggen vänd mot mig.
Den får vänta lite till höst då hon blir lite större:)
En perfekt vagn då Engla börjar dagis o vi ska ta våra powerwalks:)

Älskling jag vill vill vill :)
Förstår du inte finessen den är ju som gjort för våran lilla solstråle ;)
Erika

ser smidig ut! jag vill ha en ståplatta till Elwira. Mailade bonti i sthlm där vi köpte våran vagn för flera flera veckor sedan men inte fått svar än, dags att dra iväg ett nytt...



vet inte om det vins "universal" ståplattor som typ fungerar på de flesta barnvagnar, något du vet?



kram !

Anna

HaHa!! känner igen övertalningstaktiken ;)



Jag har samma åsikt om att inte vilja ha Oliver vänd från mig! Det är ju det som skapar problem med syskonvagn och så. Letar själv nu efter ytterliggare en ny vagn åt Oliver, har liksom skjutit problemet framför mig men det går ju sååå fort och snart har det gått 2 månader till :)



Lycka till med älsklingen, han ger sig nog ska du se! :)



Kram kram

Linda

HAha njae jag trivs bra i sverige men skulle vara schysst med en liten restaurang utomlands=)



Allt bra med dig och din familj då?



Kram

Tess

har en brio sing till noah och är SUPERNÖJD!

Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

vi har en brio sing och vi ääälskar den, köp köp köp !