Duktiga badbruden

Igår inhandlades en söt rosa Helly Kitty badring till Engla,jag tyckte vi kunde testa o locka ner henne i våran pool.
Hon har varit lite reserverad att bada med oss,mest hållt sig i sin lilla uppblåsbara variant;)
Men till våran stora förvåning så åkte badringen på med all hastighet när vi kom hem,så jag hoppade glatt i badet med Engla ;)och hon skriker mamma mamma släpp mig jag kan själv:)
Min duktiga gullunge.



ok Engla :)mamma ska släppa


Jätteduktiga Engla


Mallgrodan i poolen.


mamma och pappa är så stolta och tänk vad bra att just Hello Kitty finns haha.

Självklart lämnar vi inte Engla i poolen ensam,utan det finns alltid någon där,nån måtta får det vara!

Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Åh vad härligt med så stor pool nu när det är så sjukt varmt! :)

Rövarmamman♥Gravid igen

Vilka härliga badbilder! Vill också ha en skön pool o svalka mig i:) trevlig helg!kram

Erika

söt! skulle också vilja ha en såndär badring till lilla E, har saknat det när vi badat men glömmer alltid åka o köpa en :/

Therese

så duktig hon är och vilken bra gjej att locka med det var inte svårare än att öppna plånboken :) sv: tack! Nu är vi i Visby och det är oväder. kramar