För varmt att vara ute

Galet hett ute.
Men så fort jag lägger ner Nova i sin säng så vaknar hon efter nån minut,så att försöka ligga att slappa nån stund i solen e bara att glömma.
Tänk om man hade en bebis som ville sova 2-3 tim per dag men icke de inte:)
Här somnar vi vid amning sen blir det max 15 min.
Så att sitta ute en sån här varm dag med Nova är ju inte att rekomendera.
Vi kör på här med bloggen istället:)

lägger in lite bilder från helgen istället.


i fredags när farmor kom så plockade Engla upp potatis med pappa och farmor.


Värsta potatislandet:)


Engla har precis gett sin kusin en konfirmationspresent:)


Nu åter till hushållsysslorna här inne.
sandra

JA det är sjukt varmt överallt! Edvin har börjat få svårt att sova på kvällarna då det är så varmt.. Fast jag gillar sommaren, solen coh värmen men inte med bebisar..

Veronica

Håller med! Med en bebis blir det mest skugghäng... Isac sover inga långa stunder heller, ca 30 minuter åt gången!



Ha det gott!

Kraaaam Veronica

mamma mindy

Godmorgon söta..Ja det är lita för varmt för våra små..Tackar för grattis hälsningen till oss...Så mysigt med en stor familj med många barn...Ha en skön sommar dag.kram

Erika

Erika

kanske ska skriva med ;-)



Ja nu har vi verkligen fått sommar! härligt men lite jobbigt mellan varven, men ska inte klaga nu :-)



ha en fin dag!

Linda

Det är hett här med men jag märket inte av så mycket för jag jobbar bara typ men imorgon är jag ledig så det blir strandhäng med Kevin hela dagen. HAr laddat upp idag med simglasögon, badring och armringar=)